Ceník čištění motorů

Čištění trvá 60 minut.
*Ceny jsou včetně diagnostiky vozu před a po čištění.

Čištění motoru do 3000 cm3 2.990 Kč
Čištění motoru do 5000 cm3 3.990 Kč
Čištění motoru nad 5000 cm3 5.990 Kč

Co vše v motoru vyčistíme ?

Nabízíme alternativu čištění, která umožňuje vyčistit trysky bez jejich demontáže z motoru. Příznaky ucpaných trysek:

  • kolísání otáček
  • nízká akcelerace
  • více dýmu z výfuku
  • nižší výkon a kroutící moment
  • zvýšená spotřeba paliva

Carbon Cleanerem vyčistíme nejenom zapalovací svíčky, ale také další důležité díly jako je turbodmychadlo, ventily, DPF/FAP filtr, nebo katalyzátor. Uhlík se na kontaktech zapalovací svíčky vytváří pokud jezdíte pouze krátké trasy, kdy se nestačí motor pořádně zahřát a kdy dochází k vypalování usazenin. Dochází k nedostatečnému zapalování a zbytky nespálené směsi se můžou usazovat také v dalších částech motoru, např. v EGR ventilu.

Nabízíme řešení na čištění katalyzátoru technologií čištění uhlíku vodíkem, které stojí podstatně méně, než je demontáž, nebo výměna za nový katalyzátor. Nechejte vodíkovou technologii čistit váš katalyzátor 60 minut a ušetřete peníze za nový. Doporučuje se opakovat tento postup každých 15.000 km.

U přímého vstřikování se palivo vysokým tlakem vstřikuje přímo do válců, kde se smíchá se vzduchem. Výhodou přímého vstřikování je menší spotřeba paliva a vyšší efektivita. Bohužel i ventily se časem zanáší a alternativou k jejich výměně je nechat si je u nás za pouhých 60 minut vyčistit.

V případě že je znečištěný vzduchový filtr, nebo nesprávně funguje průtokoměr, není možné určit skutečný vzduch, který proudí do motoru. To způsobuje nesprávné dávkování paliva. Pokud je směs příliš bohatá, sonda se znečišťuje a ukazuje odchylky. V nejhorším případě se rozsvítí kontrolka Check Engine. Pro prodloužení životnosti sondy doporučujeme každých 15.000 km čištění motoru vodíkem, který vyčistí nejen lambda sondu, ale i další díly motoru.

S Carbon Cleanerem máte možnost vyčistit turbodmychadlo bez jeho demontáže z vozidla. Pokud je čistící vodík aplikovaný po dobu 60 minut, prakticky odstraní všechny karbonové usazeniny z turba a tím se prodlouží jeho životnost a zabraňuje se jeho nadměrnému opotřebovávání. S průchodem velkého množství okysličeného vodíku přes motor se zvyšuje teplota, čímž uhlík sublimuje a vyjde ven výfukem.

DFP filtr snižuje emise částic z uhlovodíků a oxidů. S najetými kilometry se filtr ucpává uhlíkovými sazemi. Ve filtru je i mimo jiné vrstva z drahých kovů, která umožňuje přesnější čištění výfukových plynů a umožňuje jeho regeneraci. Proces regenerace funguje zvýšením teploty a následným spálením sazí. Pokud ovšem ale nejezdíte na delší vzdálenosti, proces regenerace se nespustí a drahý filtr se ucpává.

K znečištění pístů dochází hromaděním usazenin uhlíku, které bývá způsobené nízkou kvalitou paliva, nadměrným vstřikováním paliva, špatným vzduchovým filtrem nebo najetými kilometry vozidla. U pístů se usazeniny vytváří především na čelech a brání správné turbulenci směsi paliva se vzduchem a rovnoměrnému rozložení směsi ve válci. Když je uhlík usazený v pístních kroužcích, zabraňuje správnému utěsnění a správné kompresi.

Mezi nejčastější příčiny ucpání vstřikovacích trysek patří karbonové usazeniny. V kombinaci s vysokými teplotami se tvoří odolnější usazeniny a vede to až k jejich ucpání. Riziko ucpání se zvyšuje pokud je použité nekvalitní palivo. Hlavním řešením je použití vysoce kvalitního paliva. Má lepší a čistší přísady, které pomáhají udržovat součástí motoru, včetně benzinového čerpadla.