Dieselové trysky

Nabízíme alternativu čištění, která umožňuje vyčistit trysky bez jejich demontáže z motoru. Přidáním vodíku do vzduchovo-palivové směsi zvýšíme teplotu spalování ve spalovací komoře, což způsobí hoření usazenin, jejich následnou sublimaci (změnu z pevného skupenství na plynné) a odstranění z motoru auta výfukovým systémem. Nečistí se pouze trysky, ale také pístní kroužky, ventily motoru, turbodmychadlo, filtr pevných částic. Vše v pouhých 60 minutách.

Dieslové trysky

Z jakého důvodu se trysky nejčastěji ucpávají?

Jedním z hlavních důvodů ucpání je špatná kvalita paliva. Povinnost přimíchávat biosložky do nafty a benzínu je u nás již několik let, jenže spousta lidí to ani neví a na kvalitě pohonných hmot to nepřidá. Na benzínce si můžete od října 2018 nově také všimnout nových označení u nafty (B7) a u benzinu (E5). Toto značení nám říká jaký podíl biosložky je obsažen v palivu, u nafty je to 7%, u benzínu 5%.
Špatné palivo nám způsobí větší kouřivost při spalování, jenže kouř nám díky filtrům pevných částic a katalyzátorům z auta neodchází, zůstává v motoru a usazuje se na součástkách.
Usazováním karbonu na vstřikovačích dochází k horšímu rozprášení nafty, to nám vede k horšímu hoření, větší kouřivosti a větší tvorbě dalšího karbonu. Postupem času se trysky ucpou úplně a je potřeba je vyměnit. Takováto výměna přijde opravdu draho. Repasované vstřikovače se pohybují od 2 500,- Kč (záleží na typu auta) a nové daleko více, navíc musíme počítat ještě práci servisu.
V motoru nemáte pouze jeden vstřikovač a jestli už se jeden ucpal a musel být vyměněn, tak je jen otázka času, kdy se ucpou další, jelikož karbon v motoru tato výměna nevyřešila.

Příznaky ucpaných trysek:

  • kolísání otáček
  • nízká akcelerace
  • více dýmu z výfuku
  • nižší výkon a kroutící moment
  • zvýšená spotřeba paliva

Naší alternativou je čištění za pomocí vodíku – bez demontáže, v pouhých 60 minutách a v porovnání s výměnou či ručním čištěním podstatně levnější.